Ядките са едни от най-невероятните храни на планетата. Те са заредени с фибри, хранителни вещества и здравословни мазнини. Лишени са от захар и съдържат минимално количество въглехидрати и най-доброто от всичко, те са неустоимо вкусни.
Сушените плодове, освен пресните, са най-естественото лечение. Въз основа на високото им съдържание на влакна, те  повлияват положително на храносмилането и предотвратяват чувството за глад дълго време. Също така, те предоставят концентрирана енергия и са обичани закуски, особено от спортисти.
Плодът  шам-фъстък – Да, това е всъщност плод.
Шам фъстъкът има зелен цвят от същия пигмент (хлорофил), който съставлява, вашите спанак, зеле и други страхотни растителни храни. Консумацията на фъстъци е свързана с увеличаването на антиоксидантите в кръвта, подобрява здравето на сърцето и дори може да  намали риска от рак на белите дробове. Шам фъстъците може да се ядат цели като закуска, използвани като масло или паста за ароматизиране на храни или  разпръснати като топинг за салата.
Орехите се радват на отлика от всички останали ядки – те са единствената ядка, която има омега-3 мастни киселини! В допълнение към сърдечните ползи, които ще получите от орехите, вие ще редуцирате риска от рак на простатата, рак на гърдата, както и подобряване на двигателните способности при по-възрастни индивиди. Използвайте орехи като безглутенова основа за всичко, което се нуждае от кора (здравословни пайове и торти).
Фъстъците не са ядки изобщо.
Точно така! Те са бобови растения. И познайте какво друго – в допълнение трябва да ги включите  във вашата  диета при бременност вместо хапчета. Едно проучване установи, че майките, които ядат фъстъци и други ядки  по време на бременността раждат деца със значително по-ниска честота на орехови алергии.
Вашата перисталтика обича бадеми повече от всяка друга ядка.
Проучване през 2008 установи, че бадеми (и по-конкретно мазнините в бадемите) могат да играят роля в увеличаването на здравословни бактерии в червата.
Освен това, едно проучване през 2013 установи, че консумацията на бадеми спомога да се увеличи чувството на ситост, без риск за увеличаване на теглото. Ето защо, бадемите, могат да бъдат чудесна възможност като съчетана полезност и за  червата,  и  за борбата с килограмите.
Бразилските орехи благоприятстват мъжете.
Момчета, спрате да хвърляте големите бразилски орехи от миксовете, които купувате! Бразилските ядки са богати на селен, минерал, който е установено, че е ефективен при борбата срещу рак на простатата.
Хрупкави, вкусни тиквени семки. Те са опаковани с фибри, витамини, минерали, антиоксиданти и множество здравословни ползи. Проучвания показват, че някои фитохимични съединения в маслото от тиквеното семе, играят роля в предотвратяването на диабето бъбречно заболяване.
Вкусен, вкусен, и хрупкав слънчоглед  той  се смята за здравословна храна. Семките са с високо съдържание на енергия; 100гр семена притежават около 584 калории. Въпреки това, те са един от най-невероятните източници на здравето, хранителни съставки, съдържащи минерали, антиоксиданти и витамини. Киселина, която спомага за намаляване на LDL / „лошия холестерол“ и увеличава HDL / „добър холестерол“ в кръвта. Тези съединения са естествени антиоксиданти, които спомагат за премахване на вредните окисляващи молекули от тялото. Освен това, хлорогеновата киселина помага за намаляване на нивата на кръвната захар чрез ограничаване отделянето на гликоген в черния дроб.
Червените боровинки са най-мощните антиоксиданти сред обикновените плодове показва проучване. Те притежават противоракови свойства, подтискат растежа на общи патогени и съдържат антибактериални свойства. Богати на противоракови средства. Предимства – предотвратява инфекции на пикочните пътища и намалява умората.
Стафидите са богати на – въглехидрати, минерали и витамини. Високата хранителна стойност на стафидите възниква главно от тяхното съдържание на захар. Те съдържат осем пъти повече захар от гроздето. Захарта, съдържаща се в стафидите, е с най-високо качество, както и тази на гроздето, тъй като голяма част от тази захар се формира от глюкоза и плодова захар. Глюкозата е ефикасна за постигане на бързо загряване и енергия в тялото. Богати са на: диетични фибри, желязо, калий, витамин Б. Ползи –  придават сладост на лакомствата, предотвратяват болести.